Door het ongekende aantal reisbeperkingen kan het 3 tot 4 weken duren voordat terugbetalingen in het reizigersaccount zichtbaar zijn. Reizigers ontvangen een e-mail zodra hun terugbetaling verwerkt is. Bedankt voor uw geduld tijdens deze periode.

Wanneer de reiziger dient te annuleren
Reizigers dienen via hun account te annuleren. In veel gevallen hoeft u de annulering niet eens goed te keuren. Ze ontvangen een terugbetaling op basis van uw annuleringsbeleid. Als uw goedkeuring is vereist, kunt u de verwerking van de annulering in uw reserveringsmanager voltooien door de stappen hieronder te volgen.

Als u een agentschap bent dat geïntegreerde software gebruikt, dienen reizigers rechtstreeks contact met u op te nemen, zodat u boekingen met uw software kunt annuleren. 

Wanneer u dient te annuleren
Het kan zijn dat u van tijd tot tijd een boeking dient te annuleren. Houd er rekening mee dat door de eigenaar geïnitieerde annuleringen uw positiestatistieken kunnen beïnvloeden.

Een annulering verwerken
  1. Meld u aan bij uw account.
  2. Klik op de juiste woning als u meer dan één advertentie heeft.
  3. Klik in het navigatiemenu aan de linkerzijde op Reserveringsmanager.
  4. Selecteer Reserveringslijst.
  5. Selecteer de gewenste reservering.
  6. Klik onderaan het scherm op Reservering annuleren.
  7. Selecteer de meest passende reden voor de annulering uit het keuzemenu.
  8. Om een reiziger alle toeslagen (inclusief onze servicetoeslag) en betalingen terug te betalen, kiest u de optie Volledig bedrag. Bevestig de annulering en het terugbetalingsbedrag en klik op Terugbetaling door annulering.