Als u annuleert om redenen die verband houden met het COVID-19-coronavirus, raadpleegt u het gerelateerde artikel hieronder voor de meest recente informatie.

Een reservering annuleren:
  1. Meld u aan bij uw reizigersaccount.
  2. Klik op Mijn reserveringen.
  3. Selecteer de reservering die u wilt annuleren.
  4. Ga in het menu Details naar het gedeelte Beheer uw boeking.
  5. Bekijk het annuleringsbeleid van de eigenaar.
  6. Klik op Boeking annuleren.

Een annuleringsverzoek indienen
Als u na het volgen van bovenstaande stappen Annulering aanvragen ziet, dient de eigenaar of beheerder van de woning de annulering te verwerken nadat u deze heeft ingediend.

Hoe terugbetalingen werken
Terugbetalingen worden volgens de Voorwaarden & Bepalingen in het annuleringsbeleid van de woning verricht. Als u annuleert en een volledige terugbetaling ontvangt, wordt de servicetoeslag die we in rekening brengen automatisch aan u terugbetaald.

Uw reisverzekeringsproducten annuleren
Als u een reis heeft geannuleerd waarvoor u een schade- of reisverzekering heeft gekocht, neem dan rechtstreeks contact op met CSA Travel Protection voor een terugbetaling van een van beide verzekeringen. De contactgegevens van CSA vindt u in de e-mail die u na het afsluiten van de verzekering heeft ontvangen.