Door het ongekende aantal reisbeperkingen kan het 3-4 weken duren voordat terugbetalingen in uw account zichtbaar zijn. Bel ons pas als deze periode verstreken is en u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen. Bedankt voor uw geduld tijdens deze periode.

Als u annuleert om redenen die verband houden met het Covid-19-coronavirus, raadpleegt u het gerelateerde artikel hieronder voor de meest recente informatie.

Een reservering annuleren:
  1. Meld u aan bij uw reizigersaccount.
  2. Klik op Mijn reserveringen.
  3. Selecteer de reservering die u wilt annuleren.
  4. Klik in de tab Details op Beheer uw boeking.
  5. Neem het annuleringsbeleid van de eigenaar door.
  6. Klik op Boeking annuleren.
Een annuleringsverzoek indienen
Als u na het volgen van bovenstaande stappen Annulering aanvragen ziet, dient de eigenaar of het agentschap de annulering te verwerken nadat u deze heeft ingediend. Als u binnen 24 uur na uw eerste verzoek niets van hen hoort of geen optie ziet om uw boeking te annuleren of een annulering aan te vragen, neem dan rechtstreeks contact op met de eigenaar of het agentschap.

Hoe terugbetalingen werken
Terugbetalingen worden volgens de Voorwaarden & Bepalingen in het annuleringsbeleid van de woning verricht. Als u annuleert en een volledige terugbetaling ontvangt, wordt de servicetoeslag die we in rekening brengen automatisch aan u terugbetaald.

Als een boeking in een andere valuta in rekening is gebracht, kunnen de totalen voor de betaling en de terugbetaling variëren op basis van de wisselkoersen en omwisselkosten van de bank. Uw terugbetaling wordt via uw oorspronkelijke betaalmethode verwerkt. Als die rekening is gesloten, neem dan contact op met uw financiële instelling.

Uw reisverzekering of schadeverzekering annuleren
Nadat u uw reis via onze site heeft geannuleerd, dient u zo snel mogelijk contact met uw verzekeraar op te nemen om te controleren of u recht heeft op een terugbetaling van uw premie.