De code die u ontving, werkt niet.
Open zeker het tekstbericht als u een iPhone gebruikt. De verificatiecode wordt u toegezonden door het telefoonnummer 48381. Als uw telefoonscherm geblokkeerd is, verschijnt dit nummer op uw startscherm; hierdoor wordt het gemakkelijk, maar verkeerdelijk voor verificatiecode gehouden. U moet het tekstbericht openen om de 6-cijferige code te kunnen zien.

Codes zijn slechts 30 minuten geldig. Verstreken er 30 minuten nadat u de code ontving, dan moet u een nieuwe code aanvragen.

U hebt geen verificatiecode ontvangen.
De verificatiecode zou u binnen enkele seconden moeten bereiken, maar geeft u het alstublieft tot een minuut de tijd.

Als u geen code ontvangt via sms of tekstbericht, kunt u proberen om ze te ontvangen via de optie om opgebeld te worden.
Hetzelfde toestel vraagt u verschillende keren om een tweestapsauthenticatiecode. Controleer of het vinkvakje bij 'Dit apparaat onthouden' geselecteerd is. Als u verandert van browser, kunt u door hetzelfde toestel verschillende keren om een tweestapsauthenticatiecode gevraagd worden. Tweestapsauthenticatie houdt zowel rekening met het toestel als met de browser waarmee u inlogt. Als u vaak verschillende browsers gebruikt, raden we u aan even de tijd te nemen om hen allemaal te verifiëren: zo kunt u toekomstige ongemakken vermijden.

U gebruikt dezelfde code voor verschillende toestellen.
Eenzelfde code kan niet voor verschillende apparaten gebruikt worden. Als u vanaf een nieuw toestel inlogt bij uw account, moet u een unieke verificatiecode aanvragen en invullen.

Hebt u nog altijd problemen?
Contacteert u alstublieft onze klantenservice voor assistentie als u uit uw account buitengesloten bent of als u nog steeds moeilijkheden ondervindt met de tweestapsauthenticatie. U bereikt ons klantenservice-team door op de knop Contacteer Ons te klikken.