Eigenaren en agentschappen van vakantiewoningen horen graag over uw ervaring. Als u dit nog niet heeft gedaan, neem dan eerst contact op met de eigenaar of het agentschap om uw zorgen en ervaring met hen te delen.

Neem de volgende stappen om een klacht over een woning in te dienen:
  1. Klik onderaan deze pagina op Neem contact met ons op
  2. Klik op Klacht over woning
  3. Klik op E-mail en geef de volgende informatie:
    • De naam, het telefoonnummer en het e-mailadres van de eigenaar of het agentschap
    • Het woningadvertentienummer van de website waarop u heeft geboekt
    • Een korte beschrijving van de situatie en uw gewenste oplossing
We sturen klachten over woningen door naar de eigenaar of het agentschap met het verzoek om zo snel mogelijk contact met u op te nemen om de kwestie op te lossen.

Hoewel we geen geschillen bemiddelen, nemen we alle klachten serieus. Alle klachten over woningen worden bijgehouden en we moedigen eigenaars en agenten aan om klachten tijdig te beantwoorden. Voor woningen met meerdere klachten worden mogelijk passende maatregelen genomen.