Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u geen boekingsaanvragen ontvangt in uw emailaccount.

De boekingsaanvragen kunnen in uw inbox worden geblokkeerd door uw email provider.

Om te bevestigen of dit bij u zo is, logt u in in uw emailaccount en zoekt u naar emails van aanvraag@homeaway.com. Om dit te corrigeren en emails van HomeAway toe te laten, voegt u het emailadres aanvraag@homeaway.com toe aan uw adresboek.

De boekingsaanvragen kunnen automatisch doorgestuurd worden naar uw prullenbak

Om te bevestigen of dit bij u zo is, logt u in in uw emailaccount en zoekt u in uw mappen ongewenste email, prullenbak, spam, ... naar emails van aanvraag@homeaway.com. Om dit te corrigeren maakt u een regel in uw emailinstellingen zodat deze emails van aanvraag@homeaway.com in uw inbox komen. Indien u niet zeker bent hoe u dit moet doen, raadpleeg dan de helpfunctie van uw emailprovider voor specifieke instructies.

Wanneer HomeAway.nl contacteren?

Indien u filters of routing instellingen ziet die emails automatisch doorsturen naar uw prullenbak die u niet heeft ingevoerd, contacteer ons om dit te laten weten want dit kan een inbreuk op de beveiliging van uw emailaccount betekenen. 

Hoe filters controleren?

Gmail instructies


1. Log in in uw Gmail account.
2. Klik op het instellingen icoon rechts bovenaan de pagina.
3. Selecteer in het keuzemenu Instellingen.
4. Klik op het tabblad Filter.
5. Controleer de filter en kijk of u iets vreemds opvalt. 

MSN - Hotmail instructies

1. Log in in uw email account.
2. Klik op het instellingen icoon rechts bovenaan de pagina.
3. Selecteer in het keuzemenu Meer emailinstellingen.
4. Klik onder Outlook aanpassen op Regels voor het sorteren van nieuwe berichten.
5. Controleer de filter en kijk of u iets vreemds opvalt. 


Yahoo! Mail instructies

1. Log in in uw email account.
2. Klik op het instellingen icoon rechts bovenaan de pagina.
3. Selecteer in het keuzemenu Instellingen.
4. Klik links in het kader op Filters.
5. Controleer de filter en kijk of u iets vreemds opvalt. 



AOL Mail instructies

1. Log in in uw email account.
2. Rechts op de pagina onder het keuzemenu Opties klikt u op Instellingen.
3. Klik links in het kader op Filters en Alerts.
4. Controleer de filter en kijk of u iets vreemds opvalt.