Veelvoorkomende problemen met creditcards: 

Zorg ervoor dat uw creditcard- en factuurgegevens correct zijn ingevoerd, dat uw kaart niet is verlopen en dat de reserveringskosten de limiet voor creditcardtransacties niet overschrijden. Om fraude tegen te gaan, hebben sommige banken beperkingen ingevoerd waardoor het niet mogelijk is online te betalen of waardoor transacties worden geblokkeerd. Ga na of dit mogelijk het geval kan zijn en neem contact op met uw bank als het probleem zich blijft voordoen. 

Andere redenen waarom uw betaling mogelijk niet kan worden verwerkt: 

Ga na of u de huurovereenkomst heeft geaccepteerd, of de datums die u probeert te reserveren nog steeds beschikbaar zijn en of het betalingsverzoek of de reservering niet is geannuleerd. Zorg ervoor dat u tijdens het betalen niet vaker dan één keer op de knop Verzenden klikt. Nadat u een reservering heeft gemaakt, kan het enkele minuten duren voordat de betaling wordt verwerkt. 

Nadat u eventuele problemen waardoor een betaling mogelijk niet is verwerkt heeft verholpen, dient u ten minste twee uur te wachten voordat u opnieuw probeert te betalen. U kunt ook overwegen een andere browser te proberen of uw cache en cookies te wissen voordat u een betaling opnieuw verzendt.

Landen waar betalingen niet kunnen worden verwerkt:

Voor sommige accommodaties worden geen online betalingen uit de volgende landen geaccepteerd. Als uw bank in een van deze landen is gevestigd, kan uw online betalingsverzoek niet worden verwerkt:
  • Afghanistan
  • Albanië
  • Algerije
  • Angola
  • Centraal-Afrikaanse Republiek
  • Tsjaad
  • Ivoorkust
  • Cuba
  • Congo
  • Iran
  • Irak
  • Libië
  • Myanmar
  • Nigeria
  • Noord-Korea
  • Pakistan
  • Sao Tomé en Principe
  • Saoedi-Arabië
  • Somalië
  • Soedan
  • Syrië
Als u extra hulp nodig heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.