Indien de woning duidelijk anders is dan beschreven in de advertentie, contacteert u best de eigenaar of beheerder om uw klacht of opmerking door te geven. Het is vaak zo dat klachten meteen opgelost kunnen worden met de eigenaar of beheerder als zij hiervan op de hoogte zijn. De tweede stap is, een beoordeling schrijven
Beoordelingen hebben een grotere zichtbaarheid voor andere reizigers en zijn vooral hulpvoller voor andere reizigers en geven eigenaren de kans om te antwoorden.

Specifiek voor klachten zoals slecht onderhoud of andere verschillen tussen de beschrijving van de woning en de ervaring, raden wij aan om een beoordeling in te dienen in plaats van een klacht in te dienen. Klachten gaan in het algemeen over klachten zoals last minute annulaties, slechte woningtoestand of het niet terugbetalen van de borg.

Indien u een klacht wenst in te dienen, ga naar onze contact link en geef ons onderstaande informatie:
  • Naam van de eigenaar of beheerder, telefoonnummer en emailadres
  • De website van de woning en advertentienummer (#1234567)
  • Beschrijving van de situatie en gewenst resultaat (uw klacht)
Van zodra wij deze informatie ontvangen hebben sturen wij dit door naar de eigenaar of beheerder met de vraag om contact met u op te nemen om een oplossing te vinden. Wij slaan deze klacht ook op in het account van de eigenaar met de bijhorende oplossing.

Bezoek ons beveiligingscentrum om meer te ervaren over veilig boeken.