De Boek met Vertrouwen-garantie wordt verstrekt telkens wanneer u via ons boekt en betaalt.

Voordelen
  • Een toegewijd team dat klaarstaat om uw vragen te beantwoorden.
  • Betalingsbescherming tegen frauduleuze advertenties.
  • Ondersteuning bij het vinden van onderdak wanneer reizigers niet kunnen inchecken.
  • Ondersteuning wanneer de beschrijving van de vakantiewoning helemaal niet blijkt te kloppen.
  • Ondersteuning wanneer de eigenaar of het agentschap op het laatste moment annuleert.
  • Schadeborgbescherming om de schadeborg te helpen terugkrijgen wanneer deze ten onrechte wordt ingehouden.
Geschiktheid
Een claim komt in aanmerking onder de Boek met Vertrouwen-garantie als u via ons geboekt heeft en via onze Beveiligde boekingspagina betaald heeft. We dienen ook van een claim op de hoogte te worden gesteld binnen de vereiste periodes die in onze Voorwaarden & Bepalingen zijn uiteengezet. Als de beschrijving van de vakantiewoning helemaal niet blijkt te kloppen, de vakantiewoning onveilig is of als u de toegang wordt geweigerd, dient u binnen de eerste twaalf (12) uur na het voorval contact met de klantenservice op te nemen. U dient binnen 30 dagen na het voorval contact met de klantenservice op te nemen. Als de beschrijving van de vakantiewoning niet blijkt te kloppen of de vakantiewoning onbewoonbaar is, dient u binnen 12 uur na het betreden van de vakantiewoning op de eerste dag van uw verblijf telefonisch contact met ons op te nemen.

Ondersteuning
Als u iets heeft meegemaakt dat voor de Boek met Vertrouwen-garantie in aanmerking komt, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Ons Traveler Care-team zal u dan verder helpen.

Wat wordt niet gedekt?
Onze Boek met Vertrouwen-garantie is geen reisverzekering. De garantie dekt geen verliezen als gevolg van gebeurtenissen buiten onze controle, zoals natuurrampen, weer, bouw, overheidsacties of ziekten, zoals COVID-19.