De Single Euro Payments Area (SEPA) is een initiatief voor betalingsintegratie van de Europese Unie voor het vereenvoudigen bankoverschrijvingen in Euro´s. SEPA zal klanten in staat stellen girale eurobetalingen te doen aan eenieder die gevestigd is in het gebied, gebruikmakende van een enkele bankrekening. 

Wij worden verplicht om over gesigneerde mandaatformulieren te beschikken voor klanten die gebruik wensen te maken van de voor online betalingen.

Om namens u terugbetalingen aan gasten kunnen doen moeten wij uw toestemming hebben om het bedrag van uw rekening te halen en naar de creditcard of betaalpas van de gast te versturen. Door het SEPA mandaatformulier in te vullen verschaft u deze toestemming. 

Het duurt ongeveer 2 werkdagen na ontvangst om het SEPA mandaatformulier goed te keuren, op voorwaarde dat we een juist ingevuld en ondergetekend formulier ontvangen. 

Mocht u vragen hebben met betrekking tot het invullen van het SEPA mandaatformulier of hoe dit te verkrijgen, neem dan rechtstreeks contact op met HolidayRentPayment™.
HolidayRentPayment™ kan bereikt worden via:

Telefoonnummer indien u vanuit Nederland belt: Nederland Nationaal +31 858880236 
Telefoonnummer indien u buiten Nederland belt: Nederland Internationaal +353 419893106
​Ondersteuning per e-mail is beschikbaar via klantenservice@holidayrentpayment.eu

HolidayRentPayment is dagelijks bereikbaar van 9 tot 18 uur.