Overzicht
Eigenaren en agentschappen kunnen gasten beoordelen die via onze sites geboekt hebben. Eigenaren krijgen deze beoordelingen als gemiddelde score te zien wanneer een reiziger een boekingsaanvraag indient. Als de reiziger door eerdere eigenaren is beoordeeld, wordt de gemiddelde score bovenaan het gesprek in de inbox van de eigenaar of het agentschap weergegeven. 

Verzoek
Als de reiziger via onze website boekt en betaalt, ziet de eigenaar of het agentschap op de uitcheckdag in de marktactiviteiten een kaart om gasten te beoordelen. Als de eigenaren hun gasten niet hebben beoordeeld, ontvangen ze drie dagen na het einde van het verblijf een e-mail. De eigenaar kan de reiziger een score van één tot vijf sterren geven op basis van de algehele ervaring met de gast, de netheid, communicatie en of de reiziger zich aan de huisregels heeft gehouden. Er zijn geen tekstvelden. 

Tijdlijn
De reiziger en de eigenaar of het agentschap hebben een jaar de tijd om hun recensie aan te leveren. Zodra een partij een recensie indient, heeft de andere partij echter nog 14 dagen de tijd om een recensie te schrijven. De recensies blijven gedurende deze periode van 14 dagen vertrouwelijk. Nadat de periode van 14 dagen is verstreken of als beide partijen hun recensies hebben ingediend, wordt de recensie over de woning live op de site geplaatst. Zodra de recensies online zijn geplaatst, kunnen beide partijen hun recensies niet meer bewerken. 

Weergave
Scores van reizigers zijn niet openbaar. Eigenaren en agentschappen kunnen alleen de gemiddelde score zien van reizigers met wie ze in contact staan. Nadat een boeking is voltooid, blijven eigenaren toegang behouden tot de gemiddelde score van die reiziger. Andere reizigers en eigenaren die niet in contact staan met de reiziger, kunnen de score van de reiziger niet zien. Reizigers die scores krijgen, kunnen hun scores in hun profiel zien.