Helaas kan het voorkomen dat een eigenaar een bevestigde reservering annuleert. Als een dergelijke situatie zich voordoet, kunt u de onderstaande stappen volgen.

Als eerste kunt u proberen contact te zoeken met de eigenaar of het agentschap om achter de reden van de annulering te komen. Het kan zijn dat er een misverstand heeft plaatsgevonden dat rechtstreeks kan worden opgelost. De contactgegevens van de eigenaar staan onder Mijn reserveringen in uw reizigersaccount. 

Als u na 24 uur nog geen contact hebt met de eigenaar of het agentschap of als uw reservering minder dan 24 uur voor uw verblijf is geannuleerd, dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice door hieronder op Neem contact met ons op te klikken en vervolgens Annuleringen te selecteren.

Als uw reservering minder dan 30 dagen voor uw verblijf is geannuleerd en u voor dezelfde periode geen vergelijkbare woning kunt vinden, raden we u aan om contact op te nemen met de klantenservice. We kunnen u helpen bij het opnieuw reserveren van een andere woning en u komt mogelijk in aanmerking voor het indienen van een claim in het kader van de Boek met Vertrouwen-garantie.

Als uw reservering meer dan 30 dagen voor uw verblijf is geannuleerd, raden we u aan online een nieuwe woning te zoeken en boeken. Als u recht hebt op terugbetaling, kan het 5-7 dagen duren voordat u het op uw bankrekening hebt ontvangen.