Recensies zijn een belangrijk onderdeel van de advertentie en helpen reizigers bij het maken van een weloverwogen keuze over de woning en het boeken bij de eigenaar.
 
De inhoud van recensies over woningen moet voldoen aan onze Inhoudsrichtlijnen. In deze richtlijnen wordt expliciet verboden om eigenaren, agentschappen of reizigers af te persen voor geld of andere zaken.
 
In de richtlijnen staat het volgende beschreven:
  • Reizigers mogen niet dreigen met een recensie over de woningen om terugbetalingen of extra compensatie te verkrijgen.
  • Eigenaren mogen een recensie over de woning niet verplicht stellen in ruil voor terugbetalingen of de reiziger vragen om de recensie te wijzigen in ruil voor compensatie.

HomeAway heeft het recht uw account buiten werking te stellen of te beëindigen als deze richtlijnen niet worden nageleefd.
 
Als u denkt dat u bent afgeperst, klik dan op 'Neem contact met ons op' onderaan de pagina om contact op te nemen met de Klantenservice. Als u een e-mail stuurt, verzoeken wij u in de onderwerpregel de tekst "Beoordelen documentatie geschil" te gebruiken en uw advertentienummer toe te voegen. We hebben een authentieke en correcte kopie nodig van de schriftelijke correspondentie tussen de eigenaar en de reiziger.
 
We nemen mogelijk contact met u op voor aanvullende informatie en volgens ons Privacybeleid mogen alle gegevens die u aan ons verstrekt aan de andere partij worden doorgespeeld, zodat deze zich kan verweren.
 
Nadat wij de correspondentie die u ons heeft verstrekt hebben beoordeeld, laten wij u weten of er wel of geen sprake is van een schending van de Inhoudsrichtlijnen.