Zodra u een boekingsaanvraag indient, hebben eigenaren en agentschappen 24 uur de tijd om uw aanvraag te accepteren of te weigeren. Als ze geen actie ondernemen, zullen we de aanvraag automatisch weigeren, zodat u een boekingsaanvraag voor een andere vakantiewoning kunt indienen. 

Als u nog geen antwoord heeft ontvangen, zijn er enkele stappen voor probleemoplossing die u kunt uitvoeren terwijl uw aanvraag in behandeling is:
  1. Controleren of u van ons een bevestigingsbericht voor de aanvraag heeft ontvangen. Met dit bericht wordt bevestigd dat uw aanvraag bij de eigenaar of het agentschap is afgeleverd.
  2. Controleren of reacties van de woningeigenaar of het agentschap niet in de spammap van uw e-mail zijn terechtgekomen.
  3. Uw e-mailfilterinstellingen aanpassen om binnenkomende berichten van '@ messages.homeaway.com' toe te staan.
U kunt ook op elk gewenst moment uw openstaande boekingsaanvraag intrekken voordat deze wordt geaccepteerd of geweigerd. Als u uw openstaande boekingsaanvraag wilt intrekken of de status van uw boeking wilt controleren, meldt u zich aan bij uw reizigersaccount en klikt u op Mijn reserveringen